Drinx

Service ad libitum

Brandstrategi
Grafisk identitet
Grafisk design
Markedsføring

Drinx er på få år blevet Danmarks tredjestørste leverandør på totalløsninger inden for øl, spiritus, vin og tilbehør til over 1500 kunder i hele landet.

Vi har udviklet brandstrategien Service ad Libitum, med tilhørende corporate visuel identitet og kommunikationsplatform.

Vi har været med næsten fra starten og har med udgangspunkt i virksomhedens unikke tilgang til kundeservice udviklet brandstrategien Service ad Libitum, med tilhørende corporate visuel identitet og kommunikationsplatform, der favner og styrker virksomhedens mange innovative tiltag og nye universer – som eksempelvis Tap Collection, DrinxSystem og bæredygtighedskonceptet Fueled by Drinx.

Vi har også lavet ...

sofa.dk

Mere end et møbel

Kampagne
Konceptudvikling
Grafisk design
Markedsføring

Sofa.dk kom til Antrit med en opgave: skab en online kampagne, der fortæller om vores sofaer og bæredygtige stoffer. I annoncerne kombinerede vi sofaernes unikke design med enkle, relevante og fængende budskaber, der med glimt i øjet og fokus på bæredygtighed skabte nysgerrighed, interesse og trafik til sofa.dk.
HimmerLand

Fornøjelse og forretning på HimmerLandsk

Kampagneidentitet
Markedsføring
Film/TV

Vi skabte en kampagne til HimmerLand, der med en enkel og relevant idé favnede og formidlede resortets mange muligheder: På HimmerLand er der kort mellem store oplevelser og langt til hverdagen. Her er der noget for en enhver smag – uanset om anledningen er forretning, fornøjelse eller forkælelse.