Dansk BokseUnion
Building Better Boxing
Grafisk identitet
Til lancering og implementering af DABU’s 2025-strategi skabte vi et unikt og slagkraftigt visuelt udtryk til bestyrelsen. Den visuelle stil og tone understreger sammenhængen mellem indsatsområderne, der spænder fra interessenter på græsrodsniveau til hovedforbundet.


DABU består af 111 klubber og næsten 10.000 medlemmer – hvoraf over 3.000 er kvinder og halvdelen er unge mellem 13 og 24 år. DABU’s bestyrelse havde derfor behov for vise et moderne, samlende og inkluderende udtryk til deres nye strategi. Med udgangspunkt i eksisterende film og fotos skabte vi et udtryk med både styrke og elegance, der kunne rumme alle interessenter, og som både formidler de vigtigste nedslag og de mange delmål.




Vi har også lavet ...

Drinx
Service ad libitum
Brandstrategi
Grafisk identitet
Grafisk design
Markedsføring
Drinx er på få år blevet Danmarks tredjestørste leverandør på totalløsninger inden for øl, spiritus, vin og tilbehør til over 1500 kunder i hele landet.
Vi har udviklet brandstrategien Service ad Libitum, med tilhørende corporate visuel identitet og kommunikationsplatform.

AaB
Lålålålålålålålå ... AaB!
Branding
Strategi
Markedsføring
Visuel identitet
Film/TV
Radiospots
I en årrække har vi været tæt involveret i at skabe og forankre klubbens brand som Hele Nordjyllands Hold – hele vejen fra bronzemedaljer over Opturen, to danske mesterskaber og et pokalmesterskab til den nuværende strategi Nordkraften.