
Strandhotel Klitrosen
Lyt til stilheden
Visuel identitet

Galleri Væg
Kunst med kant
Visuel identitet
Grafisk design
Markedsføring
Det lille men markante Galleri Væg har en mission om at formidle kunst med kant, med et særligt blik for kunstnere på vej frem, kombineret med en særlig sans for strømninger i kunstverdenen.

Drinx
Service ad libitum
Brandstrategi
Grafisk identitet
Grafisk design
Markedsføring
Drinx er på få år blevet Danmarks tredjestørste leverandør på totalløsninger inden for øl, spiritus, vin og tilbehør til over 1500 kunder i hele landet.
Vi har udviklet brandstrategien Service ad Libitum, med tilhørende corporate visuel identitet og kommunikationsplatform.

AaB
Lålålålålålålålå ... AaB!
Branding
Strategi
Markedsføring
Visuel identitet
Film/TV
Radiospots
I en årrække har vi været tæt involveret i at skabe og forankre klubbens brand som Hele Nordjyllands Hold – hele vejen fra bronzemedaljer over Opturen, to danske mesterskaber og et pokalmesterskab til den nuværende strategi Nordkraften.

Færch & Co.
Omhu, Ildhu og Juhu
Brandstrategi
Grafisk identitet
Markedsføring
Tømrerfirmaet Færch & Co. havde efter en strategiproces behov for at få kommunikeret værdierne i virksomhedens mange kontorer og skurvogne.

ATU-Fokus
Når nøglen er nysgerrighed
Kampagnekoncept
og -design
Akademiet for Talentfulde Unge vil give gymnasieelever med akademisk potentiale et bredere og mere kontinuert tilbud med intellektuelle udfordringer og erfaringer. ATU-Fokus er konkrete tilbud til nysgerrige gymnasie- og hf-elever.
Netop denne nysgerrighed har vi vækket med dette kampagnekoncept udfoldet på print og sociale medier.

Skansen
Sauna, svævebane og svømmevinger
Navngivning
Grafisk identitet
Branding
App-design
Markedsføring
Skansen skiftede navn fra Nørresundby Idrætscenter i anledning af opførelse af komplet, nyindrettet fitnesscenter. Antrit hjalp med nyt (gammelt) navn, retorisk retning og visuel identitet.

Aalborg Teater
Ud over scenekanten
Visuel identitet
Logodesign
Kampagner
Film/TV
Ved at iscenesætte hver enkelt forestillings indhold og budskab, har vi i samarbejde med Aalborg Teaters skuespillere skabt individuelle fortolkninger af de forskellige sæsoners indhold. Det gjorde forestillingerne levende og nemme at huske allerede i sæsonbrochurerne.

HimmerLand
Fornøjelse og forretning på HimmerLandsk
Kampagneidentitet
Markedsføring
Film/TV
Vi skabte en kampagne til HimmerLand, der med en enkel og relevant idé favnede og formidlede resortets mange muligheder: På HimmerLand er der kort mellem store oplevelser og langt til hverdagen. Her er der noget for en enhver smag – uanset om anledningen er forretning, fornøjelse eller forkælelse.

Kunsten
Kunsten at formidle Kunsten
Markedsføring
Grafisk design
Branding
Siden 2011 har vi hjulpet kunstmuseet Kunsten i Aalborg med markedsføring på alle platforme. Markedsføringen har været drevet af fortolkninger og variationer over den visuelle identitet, og har forankret og sikret genkendelighed på tværs af alle medier, lige fra brochuremateriale, bannere og annoncering til filmproduktion og digital synlighed.

Dansk BokseUnion
Building Better Boxing
Grafisk identitet
Til lancering og implementering af DABU’s 2025-strategi skabte vi et unikt og slagkraftigt visuelt udtryk til bestyrelsen. Den visuelle stil og tone understreger sammenhængen mellem indsatsområderne, der spænder fra interessenter på græsrodsniveau til hovedforbundet.

Boyhood
Kan du huske dengang …
Navn
Visuel identitet
Markedsføring
Boyhood er på kort tid blevet kendt og elsket blandt både nostalgikere og influencere. Med sit sikre blik for tidløst og klassisk design, kombineret med håndværksmæssige evner og ikke mindst en god portion humor, har designer Jakob Burgsø slået sit navn fast både herhjemme og i udlandet.

Nordlux
Perfekt lys til alle
Kampagneidentitet
Branding
Markedsføring
Nordlux Smart er et smart belysningskoncept med lamper og pærer, der kan tilpasses individuelt i alle farver og styrker både inde og ude. Det åbner op for et væld af farvevarianter og brugssituationer. Vi valgte derfor at gå tilsvarende utraditionelt til værks i udviklingen af kommunikationsuniverset.

sofa.dk
Mere end et møbel
Kampagne
Konceptudvikling
Grafisk design
Markedsføring

Rikke Mølgaard
Unikt, enkelt,
professionelt
Visuel identitet
Grafisk design
Web-design
Bestyrelsesmedlem og strategisk rådgiver Rikke Mølgaard havde brug for en grafisk identitet, som ustrålede klassisk elegance, indsigt og troværdighed, udfoldet på ganske få elementer – brevlinje, LinkedIn og web.
Måske et af de bedre beviser på, at vi godt kan begrænse os, når vi skal.