Strandhotel Klitrosen

Lyt til stilheden

Visuel identitet

Få hundrede meter fra det brusende Vesterhav ligger Strandhotel Klitrosen – en restaurant med mad i topklasse: eksklusive, men uformelle serveringer baseret på de bedste lokale råvarer, økologi og den gode smag.
Galleri Væg

Kunst med kant​

Visuel identitet
Grafisk design
Markedsføring

Det lille men markante Galleri Væg har en mission om at formidle kunst med kant, med et særligt blik for kunstnere på vej frem, kombineret med en særlig sans for strømninger i kunstverdenen.

Drinx

Service ad libitum

Brandstrategi
Grafisk identitet
Grafisk design
Markedsføring

Drinx er på få år blevet Danmarks tredjestørste leverandør på totalløsninger inden for øl, spiritus, vin og tilbehør til over 1500 kunder i hele landet.

Vi har udviklet brandstrategien Service ad Libitum, med tilhørende corporate visuel identitet og kommunikationsplatform.

AaB

Lålålålålålålålå ... AaB!

Branding
Strategi
Markedsføring
Visuel identitet
Film/TV
Radiospots

I en årrække har vi været tæt involveret i at skabe og forankre klubbens brand som Hele Nordjyllands Hold – hele vejen fra bronzemedaljer over Opturen, to danske mesterskaber og et pokalmesterskab til den nuværende strategi Nordkraften.

Færch & Co.

Omhu, Ildhu og Juhu

Brandstrategi
Grafisk identitet
Markedsføring

Tømrerfirmaet Færch & Co. havde efter en strategiproces behov for at få kommunikeret værdierne i virksomhedens mange kontorer og skurvogne.

ATU-Fokus

Når nøglen er nysgerrighed

Kampagnekoncept
og -design

Akademiet for Talentfulde Unge vil give gymnasieelever med akademisk potentiale et bredere og mere kontinuert tilbud med intellektuelle udfordringer og erfaringer. ATU-Fokus er konkrete tilbud til nysgerrige gymnasie- og hf-elever.

Netop denne nysgerrighed har vi vækket med dette kampagnekoncept udfoldet på print og sociale medier.

Skansen

Sauna, svævebane og svømmevinger

Navngivning
Grafisk identitet
Branding
App-design
Markedsføring

Skansen skiftede navn fra Nørresundby Idrætscenter i anledning af opførelse af komplet, nyindrettet fitnesscenter. Antrit hjalp med nyt (gammelt) navn, retorisk retning og visuel identitet.

Aalborg Teater

Ud over scenekanten

Visuel identitet
Logodesign
Kampagner
Film/TV

Ved at iscenesætte hver enkelt forestillings indhold og budskab, har vi i samarbejde med Aalborg Teaters skuespillere skabt individuelle fortolkninger af de forskellige sæsoners indhold. Det gjorde forestillingerne levende og nemme at huske allerede i sæsonbrochurerne.

HimmerLand

Fornøjelse og forretning på HimmerLandsk

Kampagneidentitet
Markedsføring
Film/TV

Vi skabte en kampagne til HimmerLand, der med en enkel og relevant idé favnede og formidlede resortets mange muligheder: På HimmerLand er der kort mellem store oplevelser og langt til hverdagen. Her er der noget for en enhver smag – uanset om anledningen er forretning, fornøjelse eller forkælelse.

Kunsten

Kunsten at formidle Kunsten

Markedsføring
Grafisk design
Branding

Siden 2011 har vi hjulpet kunstmuseet Kunsten i Aalborg med markedsføring på alle platforme. Markedsføringen har været drevet af fortolkninger og variationer over den visuelle identitet, og har forankret og sikret genkendelighed på tværs af alle medier, lige fra brochuremateriale, bannere og annoncering til filmproduktion og digital synlighed.

Dansk BokseUnion

Building Better Boxing

Grafisk identitet

Til lancering og implementering af DABU’s 2025-strategi skabte vi et unikt og slagkraftigt visuelt udtryk til bestyrelsen. Den visuelle stil og tone understreger sammenhængen mellem indsatsområderne, der spænder fra interessenter på græsrodsniveau til hovedforbundet.

Boyhood

Kan du huske dengang …

Navn
Visuel identitet
Markedsføring

Boyhood er på kort tid blevet kendt og elsket blandt både nostalgikere og influencere. Med sit sikre blik for tidløst og klassisk design, kombineret med håndværksmæssige evner og ikke mindst en god portion humor, har designer Jakob Burgsø slået sit navn fast både herhjemme og i udlandet.

Nordlux

Perfekt lys til alle

Kampagneidentitet
Branding
Markedsføring

Nordlux Smart er et smart belysningskoncept med lamper og pærer, der kan tilpasses individuelt i alle farver og styrker både inde og ude. Det åbner op for et væld af farvevarianter og brugssituationer. Vi valgte derfor at gå tilsvarende utraditionelt til værks i udviklingen af kommunikationsuniverset.

sofa.dk

Mere end et møbel

Kampagne
Konceptudvikling
Grafisk design
Markedsføring

Sofa.dk kom til Antrit med en opgave: skab en online kampagne, der fortæller om vores sofaer og bæredygtige stoffer. I annoncerne kombinerede vi sofaernes unikke design med enkle, relevante og fængende budskaber, der med glimt i øjet og fokus på bæredygtighed skabte nysgerrighed, interesse og trafik til sofa.dk.
Rikke Mølgaard

Unikt, enkelt,
professionelt

Visuel identitet
Grafisk design
Web-design

Bestyrelsesmedlem og strategisk rådgiver Rikke Mølgaard havde brug for en grafisk identitet, som ustrålede klassisk elegance, indsigt og troværdighed, udfoldet på ganske få elementer – brevlinje, LinkedIn og web.

Måske et af de bedre beviser på, at vi godt kan begrænse os, når vi skal.