Boyhood

Kan du huske dengang …

Navn
Visuel identitet
Markedsføring

Boyhood er på kort tid blevet kendt og elsket blandt både nostalgikere og influencere. Med sit sikre blik for tidløst og klassisk design, kombineret med håndværksmæssige evner og ikke mindst en god portion humor, har designer Jakob Burgsø slået sit navn fast både herhjemme og i udlandet.

Jakob Burgsøs design er klassisk med et twist, når han tager kendte og mindre kendte figurer fra både fortid og nutid under behandling i sit værksted, og med træ som det eneste materiale skaber helt nye designikoner.

Vi har hjulpet boyhood med navn og visuel identitet. Og så glæder vi os dagligt over, at både papirflyveren Maverick og ballondyret Ballon D’og holder os med selskab på kontoret.

Vi har også lavet ...

Nordlux

Perfekt lys til alle

Kampagneidentitet
Branding
Markedsføring

Nordlux Smart er et smart belysningskoncept med lamper og pærer, der kan tilpasses individuelt i alle farver og styrker både inde og ude. Det åbner op for et væld af farvevarianter og brugssituationer. Vi valgte derfor at gå tilsvarende utraditionelt til værks i udviklingen af kommunikationsuniverset.

sofa.dk

Mere end et møbel

Kampagne
Konceptudvikling
Grafisk design
Markedsføring

Sofa.dk kom til Antrit med en opgave: skab en online kampagne, der fortæller om vores sofaer og bæredygtige stoffer. I annoncerne kombinerede vi sofaernes unikke design med enkle, relevante og fængende budskaber, der med glimt i øjet og fokus på bæredygtighed skabte nysgerrighed, interesse og trafik til sofa.dk.