
ATU-Fokus
Når nøglen er nysgerrighed
Kampagnekoncept
og -design
Akademiet for Talentfulde Unge vil give gymnasieelever med akademisk potentiale et bredere og mere kontinuert tilbud med intellektuelle udfordringer og erfaringer. ATU-Fokus er konkrete tilbud til nysgerrige gymnasie- og hf-elever.
Netop denne nysgerrighed har vi vækket med dette kampagnekoncept udfoldet på print og sociale medier.








Vi har også lavet ...

Nordlux
Perfekt lys til alle
Kampagneidentitet
Branding
Markedsføring
Nordlux Smart er et smart belysningskoncept med lamper og pærer, der kan tilpasses individuelt i alle farver og styrker både inde og ude. Det åbner op for et væld af farvevarianter og brugssituationer. Vi valgte derfor at gå tilsvarende utraditionelt til værks i udviklingen af kommunikationsuniverset.

Drinx
Service ad libitum
Brandstrategi
Grafisk identitet
Grafisk design
Markedsføring
Drinx er på få år blevet Danmarks tredjestørste leverandør på totalløsninger inden for øl, spiritus, vin og tilbehør til over 1500 kunder i hele landet.
Vi har udviklet brandstrategien Service ad Libitum, med tilhørende corporate visuel identitet og kommunikationsplatform.