AaB
Lålålålålålålålå ... AaB!
Branding
Strategi
Markedsføring
Visuel identitet
Film/TV
Radiospots
I en årrække har vi været tæt involveret i at skabe og forankre klubbens brand som Hele Nordjyllands Hold – hele vejen fra bronzemedaljer over Opturen, to danske mesterskaber og et pokalmesterskab til den nuværende strategi Nordkraften.


Det er meget få virksomheder der som AaB kan påvirke en hel regions humør, og som uge efter uge diskuteres passioneret på tværs af arbejdspladser, studier, i buslæskure og på plejehjem.
Derfor har AaB gennem årene også forstået at være synlig på relevante kanaler, lige fra tv-spots til TikTok. Vi kan ikke tage æren for det hele, men nøjes med at prale af de overordnede strategier, kampagneidéer og eksekvering af film, tv-spots, annonceringer – og alt det ind imellem.









Vi har også lavet ...

Dansk BokseUnion
Building Better Boxing
Grafisk identitet
Til lancering og implementering af DABU’s 2025-strategi skabte vi et unikt og slagkraftigt visuelt udtryk til bestyrelsen. Den visuelle stil og tone understreger sammenhængen mellem indsatsområderne, der spænder fra interessenter på græsrodsniveau til hovedforbundet.

Boyhood
Kan du huske dengang …
Navn
Visuel identitet
Markedsføring
Boyhood er på kort tid blevet kendt og elsket blandt både nostalgikere og influencere. Med sit sikre blik for tidløst og klassisk design, kombineret med håndværksmæssige evner og ikke mindst en god portion humor, har designer Jakob Burgsø slået sit navn fast både herhjemme og i udlandet.